Kaupunkiympäristön asiakaspalvelussa aletaan noudattaa uutta yritysten asiakaspalvelumallia, jonka myötä yritysasiakkaat saavat entistä nopeampaa, laadukkaampaa, yhdenmukaisempaa ja keskitetympää palvelua.
Yritysasiakkaita aletaan palvella puhelimitse ja verkkolomakkeen avulla. Asiakaspalvelun puhelinpalvelussa on otettu käyttöön uusi valikko ”yritysasiat”. Sen valitsemalla yritysasiakkaat saavat laadukkaampaa ja erityisesti heidän tarpeisiinsa suunnattua palvelua. Yritysasiakkaille suunnattu yhteydenottolomake tulee käyttöön hieman myöhemmin.
Uusi asiakaspalvelumalli ratkoo yritysasiakkaiden palvelussa koettuja haasteita. Aiemmin yritysasiakkaille ei ole ollut omaa palvelukanavaa, eikä heitä ei ole mietitty omana erillisenä asiakasryhmänään.
Lisätietoa kaupunkiympäristön asiakaspalvelusta: https://www.hel.fi/fi/kaupunkiymparisto-ja-liikenne/kaupunkiympariston-asiakaspalvelu
Kuva: Marek Sabogal, N2 Albiino / Helsinki Partners